Service & Contact - EN& | Duurzame, Ecologisch & Vegan Fashion

Klantenservice

Heb je een vraag? Check de FAQ hieronder voor de meest gestelde vragen. Mis je iets in onze webshop? Heb je een super goede tip? Dan horen we het heel graag van je. Je kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen: door onderstaand formulier in te vullen of door een mailtje te sturen naar hallo@en-enn.nl.

    FAQ

    Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

    Nederland
    Bij bestelling van minimaal € 100,- is de verzending binnen Nederland gratis.
    Onder de € 100,- brengen we € 6,75 in rekening.

    Omruilen kan. Denk hierbij aan een verkeerde maat of een defect product (wij controleren producten voordat ze de deur uit gaan). De verzendkosten voor ruilen/retourneren zijn € 6,75 en zullen bij afgifte van het pakket afgerekend moeten worden.

    België
    Bij bestelling van minimaal € 100,- is de verzending naar België gratis.
    Onder de € 100,- brengen we € 13,- in rekening.

    Omruilen kan. Denk hierbij aan een verkeerde maat of een defect product (wij controleren producten voordat ze de deur uit gaan). De verzendkosten voor ruilen/retourneren zijn € 13,- en zullen bij afgifte van het pakket afgerekend moeten worden.

    Hoe stuur ik mijn bestelling retour / ruil ik deze?

    Mocht je om wat voor reden dan ook je bestelling willen retourneren, laat dit dan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling weten. Een retour aanvragen en adreslabel downloaden kan via deze pagina. Let op, dit is niet kosteloos! Bij retourneren en/of ruilen hanteren we standaard verzendkosten. Deze betaal je bij afgifte van het pakket.

    Het is toegestaan het product uit te proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen. Het product kan alleen geretourneerd worden als het ongebruikt en onbeschadigd is. Het product moet weer aan iemand anders verkocht kunnen worden. Pas je schoenen daarom op een zachte ondergrond, bijvoorbeeld vloerbedekking. Stuur ook de schoenendoos waar de schoenen in zitten retour. Je retourzending dient, indien mogelijk, in de originele verpakking retour gestuurd te worden. Bijvoorbeeld in de originele verzenddoos of papier. Heb je deze niet meer? Verpak je retourzending dan in papier, een doos of plastic zak. LET OP: stuur je een schoenendoos onverpakt en/of onvoldoende verpakt retour dan moeten we helaas kosten in rekening brengen. Deze kosten bedragen €15,-.

    Wanneer de retourzending onbeschadigd en compleet bij EN& binnen is ontvang je alle eventuele betalingen met betrekking tot de geretourneerde artikelen, zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je de retour hebt gemeld, terug op je rekening. Tenzij EN& aanbiedt het product zelf af te halen, mogen we wachten met terugbetalen tot we de retourzending hebben ontvangen of je aantoont dat je het product hebt teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. We betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald hebt, tenzij je een andere methode met ons afspreekt. De terugbetaling is kosteloos.

    Hoe zit het met het herroepingsrecht?

    Je hebt wettelijk het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen en het product te retourneren.  Gedurende deze termijn kun je datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen.  De herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag waarop je, of een door jou aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit hebt gekregen. Als je in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden hebt besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 kalenderdagen na de dag waarop je het laatste product hebt ontvangen. Om gebruik te maken van je herroepingsrecht verzoeken wij je om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelfomulier, te sturen via hallo@en-enn.nl. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

    Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

    Bestellingen worden primair verstuurd via PostNL. Wanneer je bestelling op voorraad is, heb je deze binnen 1-3 werkdagen in huis.
    De bezorgvoorwaarden van de vervoerder zijn van toepassing. EN& is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging tijdens verzending. Controleer je bestelling bij ontvangst op schade/onvolkomenheden. Mocht je schade/onvolkomenheden constateren, neem dan direct contact op via hallo@en-enn.nl.

    Hoe plaats ik een bestelling?

    Als je een bestelling wilt plaatsen doorloop je de volgende stappen:

    • Klik bij het gewenste product op `Voeg toe aan winkelwagen`
    • Je kunt verder winkelen of direct de bestelling plaatsen
    • Wanneer je de bestelling definitief wilt plaatsen selecteer je in je winkelwagen eerst de gewenste betaalwijze
    • Heb je een kortingscode dan vul je deze hier in
    • Controleer vervolgens het totaalbedrag en klik op `Bestelling afronden`
    • Vul het factuur- en afleveradres in en klik op `Bestelling afronden`
    • Controleer de bestelling en klik op `Bestelling bevestigen`
    • Je bestelling is nu verzonden en je ontvangt een bevestiging per e-mail

    Hoe kan ik betalen?

    Je kunt op verschillende manieren betalen:

    • via iDeal
    • via Bancontact
    • via PayPal
    • via Klarna (betaal achteraf)

    Ik heb een klacht, hoe maak ik deze kenbaar?

    Hoewel er veel aandacht wordt besteed aan de vervaardiging en verzending van de producten, kan het voorkomen dat je bestelling of onze dienstverlening niet aan je verwachtingen voldoet. Klachten kun je doorgeven via hallo@en-enn.nl. We proberen je klacht dan zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. Je kunt ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar EN& bij aangesloten is. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

    Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling kun je deze desgewenst retourneren. Voor meer informatie zie onder ‘3. Hoe stuur ik mijn bestelling retour?’.

    Hoe moet ik de schoenen verzorgen?

    De verschillende materialen hebben ieder hun eigen verzorging nodig. Bij elk product vind je een korte verzorgingsinstructie met een link naar de merk-pagina waar je uitgebreide onderhoudsinstructies vindt. Over het algemeen is het verstandig om je schoenen te beschermen tegen invloeden van buitenaf met een spray of schoensmeer voor het materiaal waar je schoen van gemaakt is.

    Mijn maat is uitverkocht. Wat nu?

    Stuur een mailtje naar hallo@en-enn.nl om te vragen naar de mogelijkheden. Mochten er in een periode meerdere aanvragen binnenkomen dan wordt er namelijk een extra bestelling geplaatst bij de leverancier.

    Hoe vervang ik de zolen?

    De schoenmaker kan er gewoon nieuwe zolen onder zetten.

    Ik woon in het buitenland. Kan ik dan een bestelling plaatsen?

    Ja dat kan. Voor bestellingen vanuit het buitenland gelden afwijkende verzendkosten. Alleen bij bestellingen vanuit België, Duitsland en Frankrijk worden de verzendkosten automatisch berekend. Neem voor bestellingen vanuit andere landen contact op via hallo@en-enn.nl.

    LET OP: voor bestellingen uit het buitenland gelden afwijkende voorwaarden wat betreft verzendkosten bij omruilen en retourneren (zie onder 1.).

    Ik mis een bepaald merk op de website. Kan ik dat doorgeven?

    Ja graag zelfs. Suggesties zijn altijd welkom. Laat via hallo@en-enn.nl dan ook gewoon weten welke merken of producten je graag aan het assortiment toegevoegd ziet!

    Close Mijn winkelmand
    Close Wishlist
    Recently Viewed Close
    Close

    Close
    Navigatie
    Shop op categorie

    EN& T/M 19 SEPTEMBER GESLOTEN i.v.m. vakantie.

    Toch vegan shoppen?

    Check dan onze collega's Shop Like You Give a Damn